POLITYKA GWARANCYJNA ZTE

Firma ZTE Poland Sp. z o. o., z siedzibą w Warszawie ul. Puławska 182 (Gwarant), gwarantuje poprawną pracę urządzenia (Produkt), na które została wydana Karta Gwarancyjna, w okresie 24 (dwudziestu czterech) miesięcy od daty sprzedaży. Baterie, (jeżeli występują w pakiecie sprzedażowym) objęte są 12 dwunastomiesięczną gwarancją, pozostałe akcesoria 6 sześciomiesięczną gwarancją.

1. Gwarant oświadcza, że Produkt jest nowy, kompletny, nieużywany oraz jest wolny od wszelkich wad prawnych.

2. Warunkiem wykonania uprawnień gwarancyjnych jest dostarczenie Produktu do Serwisu Gwaranta wraz z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu.

3. W okresie ważności niniejszej gwarancji Gwarant naprawi lub wymieni bezpłatnie uszkodzony produkt lub jego część, według swojego uznania, w ciągu 14 (czternastu) dni od daty jego dostarczenia.

4. W przypadku uszkodzenia produktu Użytkownik powinien się skontaktować z Centrum Serwisowym Gwaranta.

5. W przypadku 3 (trzech) nieskutecznych napraw, oraz w przypadku, gdy naprawa będzie trwała dłużej niż 14 dni, Produkt zostanie wymieniony na nowy.

6. Gwarant odpowiada wyłącznie za wady materiałowe lub wady wykonania produktów marki ZTE, które zostały pierwotnie zakupione przez użytkowników końcowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Adres najbliższego Centrum Serwisowego Gwaranta możesz sprawdzić na stronie:

http://support.ztedevices.com/pl-pl/service-center

 

GWARANCJA NIE OBEJMUJE:

1. Wad lub uszkodzeń powstałych na skutek używania Produktu niezgodnie z instrukcją obsługi.

2. Wad i uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego przechowywania, szkodliwego wpływu czynników atmosferycznych (nadmierna wilgotność), modyfikacji lub napraw dokonywanych przez nieuprawnione osoby, zmian oprogramowania fabrycznego, nieprawidłowej instalacji, niesprawnych bezpieczników, zalania lub zabrudzenia, oraz uszkodzenia powstałe na skutek transportu i zdarzeń losowych.

3. Produkty, z których usunięto numery seryjne lub je zmieniono.

4. Uszkodzenia wynikającego z naturalnego zużycia sprzętu, np.: zarysowania, wytarcia napisów itp.

5. W szczególności Gwarant nie ponosi odpowiedzialności na utratę i odtworzenie danych zawartych w Produkcie. Gwarant zaleca regularne wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych.

6. Gwarant może przedłużyć czas naprawy, jeżeli zaistniały nieprzewidziane i niezależne okoliczności powodujące zakłócenia w działalności serwisu np. niepokoje społeczne, klęski żywiołowe, ograniczenia importowe itp.

https://www.ztedevices.com

Gwarancja

Niniejsza gwarancja (Gwarancja) nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej lub uprawnień wynikających z zawartej umowy, a mających zastosowanie wobec sprzedawcy produktu i nadaje konsumentom jedynie dodatkowe uprawnienia w stosunku do obowiązujących przepisów prawa.  W przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową, Kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt sprzedawcy, a gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.