Reklamacje
Zgłoś reklamację, jeśli zakupiony u nas produkt jest wadliwy. Zapoznaj się wcześniej z warunkami gwarancji producenta.
Reklamacja w zteshop.pl jest bardzo prosta.
1. Zadzwoń
Pod numer
22 299 59 05
3. Nie zapomnij
Załącz dowód zakupu
i Kartę Gwarancyjną
4. Spakuj
Produkt zapakuj w karton
wysyłkowy i zabezpiecz
przed zniszczeniem
5. Daj znam znać
Zamówimy kuriera na nasz koszt, który odbierze od Ciebie przesyłkę
6. Poczekaj
Skontaktujemy się
z Tobą niezwłocznie
po otrzymaniu
Twojej przesyłki
Możesz również skontaktować się bezpośrednio z Autoryzowanym Serwisem.
Autoryzowanym i wyłącznym partnerem serwisowym ZTE w Polsce jest S.B.E. Polska Sp. z o.o
Aby zgłosić urządzenie do naprawy gwarancyjnej tą drogą, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który pobierzesz na stronie https://sbe-online.pl/zglos-produkt/ oraz zamówić kuriera https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/ Kurier zostanie zamówiony automatycznie.
Darmowa wysyłka obejmuje jedynie urządzenia, dla których serwis wykonuje usługi gwarancyjne zgodne z polityką gwarancyjną producenta. Przesłanie produktu niegwarancyjnego wiąże się z obciążeniem wysyłającego kosztami transportu. W przypadku, gdy zgłoszony do naprawy gwarancyjnej produkt utracił gwarancję z przyczyn leżących po stronie użytkownika (niewłaściwe użytkowanie, uszkodzenie produktu, itp.) – użytkownik zostanie obciążony kosztami diagnostyki i transportu.
Wszystkie usługi seriwsowe realizowane sa zgodnie z regulaminem świadczenia usług serwisowych. Warto się z nim zapoznać.
W przypadku pytań dotyczących obsługi w Punkcie Serwisowym, prosimy o bezpośredni kontakt z numerem: +48 22 716 43 33 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00) lub o skorzystanie z formularza kontaktowego https://sbe-online.pl/kontakt/