dash
dash

Reklamacje

Zgłoś reklamację, jeśli zakupiony u nas produkt jest wadliwy. Zapoznaj się wcześniej z warunkami gwarancji producenta.

Reklamacja w zteshop.pl jest bardzo prosta.



usp

1. Zadzwoń

Pod numer
22 299 59 05

usp

2. Wypełnij

Formularz reklamacji
i wyślij nam na adres: sklep@zteshop.pl lub dołącz do przesyłki

usp

3. Nie zapomnij

Załącz dowód zakupu
i Kartę Gwarancyjną

usp

4. Spakuj

Produkt zapakuj w karton
wysyłkowy i zabezpiecz przed zniszczeniem

usp

5. Daj znam znać

Zamówimy kuriera na nasz koszt, który odbierze od Ciebie przesyłkę

usp

6. Poczekaj

Skontaktujemy się
z Tobą niezwłocznie po otrzymaniu Twojej przesyłki

Możesz również skontaktować się bezpośrednio z Autoryzowanym Serwisem.

Autoryzowanym i wyłącznym partnerem serwisowym ZTE w Polsce jest S.B.E. Polska Sp. z o.o

Aby zgłosić urządzenie do naprawy gwarancyjnej tą drogą, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który pobierzesz na stronie https://sbe-online.pl/zglos-produkt/ oraz zamówić kuriera https://sbe-online.pl/zamow-kuriera/ Kurier zostanie zamówiony automatycznie.

Darmowa wysyłka obejmuje jedynie urządzenia, dla których serwis wykonuje usługi gwarancyjne zgodne z polityką gwarancyjną producenta. Przesłanie produktu niegwarancyjnego wiąże się z obciążeniem wysyłającego kosztami transportu. W przypadku, gdy zgłoszony do naprawy gwarancyjnej produkt utracił gwarancję z przyczyn leżących po stronie użytkownika (niewłaściwe użytkowanie, uszkodzenie produktu, itp.) – użytkownik zostanie obciążony kosztami diagnostyki i transportu.

Wszystkie usługi seriwsowe realizowane sa zgodnie z regulaminem świadczenia usług serwisowych. Warto się z nim zapoznać.

W przypadku pytań dotyczących obsługi w Punkcie Serwisowym, prosimy o bezpośredni kontakt z numerem: +48 22 716 43 33 (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00) lub o skorzystanie z formularza kontaktowego https://sbe-online.pl/kontakt/